9 Kasım 2009 Pazartesi

Bu soruyu geçen hafta çocuklarımıza sordum.Değerler eğitiminden Doğruluk Dürüstlük konusunu işliyoruz.

Kasım Ayında Doğruluk Dürüstlük konusunu işliyoruz.Konuyu işlemeden
Doğruluk Dürüstlük ne demek.Doğru insan nasıl olur diye soru sordum.
Çocuklarımızın tek tek fotoğraflarını çekip cevaplarınıda altına yazacağım.
Bizi izlemeye devam edin diyor.Ekliyorum.Benim küçük çocuğum olmasına rahmen eve gelince bilgisayarın başın da saatlerce oturup, siz çok sevdiğim değerli Velilerim için seve seve resim yapıştırıyorum. Sizler iki dakikanızı ayırıp ufacıkta olsa yorum yazmıyorsunuz. Beni üzüyorsunuz.

6 yorum:

Reyhan Yılmaz dedi ki...

Kesin çoçuktan al haberi programı gibi şaşırtıcı ve eğlenceli cevaplar almışsınızdır. merakla bekliyorum...

betül dedi ki...

çok haklısınız gülten hanım ama inanın her akşam kontrol ediyorum bakıyorum neler yaptığınıza..sizi üzdük galiba telafi ederiz inşallah...

Gülten Kaya dedi ki...

İşte bu iki kelime çokmu şey istiyorum.Betül hanım.

Unknown dedi ki...

gultenn hocammmmmm nasilsinizzzzz:)))) bak ben olsam yaza yaza bihal olurdum,sizde okumaktan fenalik gecirirdiniz dimi :)))) cok ozledim sizi,diger arkadaslari.en kisa zamanda goruselim,cok optum..

özden dedi ki...

deneme bakalım bu sefer becerebilecekmeyim yorum göndermeyi

özden dedi ki...

hele şükür ama bir değisiklik olmuş sanki neyse olduya.bilgisayarımız arızalıydı sonra telefon hattı arızalandı ben uzun zamandır takip edemiyordum blogu çok şeyler olmuş.zaten gülten hocamın hızını günlük takiplerle anca yetişe biliyoruz