28 Aralık 2009 Pazartesi

ÇOCUKLARIMIZA SORDUM HAFTA SONU NAPTINIZ.İŞTE CEVAPLAR.

Arhan;Annanemde eski minder ve koltuk var.Çok büyük koltuklarda oynadık.Toplantıdan sonra aldı annem beni.Zaten annem biliyo araba kullanmasını.
Annem sizin annenizle toplantı yapmak için okula geldiya ben de Babamla kaldım.Sonra babam gitti.Hiç ağlamadım.Annamem geldi.Babaannem aşüre yapmıştıya annemle kovalarla dağıttık.

Başak Yağmur;Babamla yezaneye gittik.Babamla yezande kaldık.Annem toplantıya geldi.Tahanın yemek yemediğini anlattı.Her yemeği yemesi gerekiyomuş.Bende yiyorum.


Erdem;Ablam istanbuldan geldi.Ünüversitede okuyor.Bana baktı.Oynadık.Annem toplantıya gitti.



Aybegüm;Benim annem toplantıya gelemedi.Temizlik yaptı.Annemsiz temizlik yapamıyorlar.Yoruluyolar.Mevlüt vardıya babaannem hacıdan geldiği için.Dedem okudu.




Hiç yorum yok: