3 Ekim 2009 Cumartesi

Ece Artık Yemeğini kendi yiyor ve bitiriyor.


1 yorum:

Reyhan Yılmaz dedi ki...

Benim iyi kalpli, şevkatli güzel kuzucum, annesini de öğretmenini de hiç üzmez ki, harika yemeklerinizi kim olsa hapur küpür yer zaten:))
benim bebişim biraz erken doğdu, yoğun bakımda kaldı bir süre, beslenme konusunda hep hassas davrandım. Bir yudum, bir hücre.. bebekliğinde sloganımızdı:)) O yüzden kendi kendine yemekte zorlanırsa, bu annesinin ona, kendi kendine yeme zevkini fazla tattırmamasından kaynaklanacaktır. Dün akşamki tartı kaydımıza ve benin karın katı ölçme kriterlerime göre:))göre geçtiğimiz hafta biraz kilo kaybetmiş. Biraz da grip olduğu için iştahı da kaçık. Neyse zaten sizler gerekeni yapıyorsunuz ekipçe.. teşekkürler, görüşürüz...
not:bebeğiniz de çok tatlı, resimlerinden gördüm, allah güzel bir ömür versin ona...